Zalando 970x185

giovedì 4 agosto 2011

SICILIA ANTICA - MARCELLA BELLA

 
TESTO ORIGINALE
 
Fra mare e ciuri nascisti tu,
terra d'amuri nun mori cchiù.
Campi di granu bruciati do suli,
unni lassai 'u primo amuri.

Sicilia antica dellu mi cori
quanti ricchezzi ch 'a'tteni tu!

Facci'nduriti, occhi'mpietusi,
ma nillu cori c'è tantu caluri
E' la mia genti ch'a canta 'ppè nienti
e la fatica li fa cuntenti.

Sicilia antica dellu mi cori
quanti ricchezzi ch'a 'tteni tu!

Fra mari e suli nascigghi iu,
figghiu di terra che nun ci sei chiù...
milli sciadutti mi turnano in menti
unni lassai i ricordi cchiù belli.

Sicilia antica dellu mi cori
quanti ricchezzi ch'a 'tteni tu!

Na na na na na na na na
na na na na na na na na.

Sicilia antica, terra di sale
como l'amuri nun torni 'cchiù

La la la la la la la la la la,
la la la la la la la la la la.
 
 
TESTO TRADOTTO IN ITALIANO
Tra mare e fiori
Sei nata tu
Terra d'amore
Non morirai mai
Campi di grano
Bruciati dal sole
Dove lasciai il primo amore
Sicilia antica
Del mio cuore
Quante ricchezze
Qua tieni tu

Facce indurite (dal sole)
Occhi impietosi
Ma nel cuore
C'e' tanto calore
E' la mia gente
Che canta per niente
E la fatica
Li felici

Sicilia antica
Del mio cuore
Quante ricchezze
Qua tieni tu

Tra mare e sole
Nacqui io
Figlia di terra
Non (ci) sei piu'
Mille vicoli
Mi tornano in mente
Dovo ho lasciato
I ricordi piu' belli

Sicilia antica
Del mio cuore
Quante ricchezze
Qua tieni tu

Sicilia antica
Terra di sale ("di difficoltà per l'epoca)
Come l'amore
Non torni piu'
 

         TESTO CON ACCORDI

                            (Tradizionale)

La la la la la la la la la la,   la la la la la la la la la la, 
Sol                            Do    Re-                            La-
                   la la la la la la la la la la,   la la la la.
Sol                             Do    Mi7      La-
                 Tra mari e suli nascisti tu,    terra d’amuri nun mori cchiù,
                 La-            Re-     Sol   Do    Re-         La-  Fa             Mi7
                 campi di granu bruciati da ‘u suli,   unni lassai lu primu amuri.
                 La-            Re-       Sol            Do     Re-     La-   Mi7       La-
                 Sicilia antica di lu mè cori,  quanti ricchizzi ca teni tu.
                 Fa          Do     Re-      La-    Fa            Do     Mi7     La-
La la la la la…..ecc………………………..

                 Facci ‘nduriti, occhi ‘mpietusi, ma ‘nni lu cori c’è tantu caluri;
                 La-         Re-   Sol             Do    Re-           La-      Fa        Mi7
                 è la me genti chi canta pi nenti,  e la fatica li fa cuntenti.
                 La-        Re-        Sol          Do     Re-   La-  Mi7     La-
                 Sicilia antica di lu me cori,  quanti ricchizzi ca teni tu.
                 Fa         Do    Re-       La-      Fa           Do     Mi7     La-
                 La la la la la…ecc……………………………

                 Tra mari e suli nasciu l’amuri,  figlia di terra nun ci sì cchiù,
                 La-            Re-  Sol         Do      Re-       La-    Fa          Mi7
              milli stratuzzi mi tornanu a menti, unni lassai i ricordi cchiù belli.
              La-         Re-        Sol           Do      Re-     La-      Mi7            La-
                 Sicilia antica di lu me cori,  quanti ricchizzi ca teni tu.
                 Fa          Do     Re-       La-    Fa          Do       Mi7    La-
    (Musica)……………………………………   

                 Sicilia antica  terra di suli,  comu l’amuri…. nun torni cchiù.
                 Fa          Do    Re-      La-   Fa          Do         Mi7          La-
La la la la la….ecc…………………………….. 




Nessun commento:

Posta un commento